QUI, QUAE, QUOD |   |
ORIGEN |    Noruega |   
NIVELL   EDUCATIU  |    A partir del 2n cicle d’Infantil   |   
POSICIÓ INICIAL |    Es balla lliurement per tot l’espai.  |   
DESENVOLUPAMENT  |    Comença la cançó i tots ballen lliurement per   l’espai. Quan canvia la música ens agafem de les mans del   primer/a que tenim a prop i rodem en S.A.R. agafats tots/es dos de les dos   mans. Quan la melodia torna a canviar ens soltem de les mans i ens quedem   mirant un/a a l’altre/a un poc separats i quan diu: ”Qui, quae,   quod”  cadascú alça el braç dret com tocant el cel   i a la vegada avancem la cama dreta. Després pugem el braç esquerre amb la   cama esquerra avançada. Ara alternem de pressa braç dret, esquerre, dret   mirant al cel a la vegada que avancem la cama del braç que alcem. Ara es fa a   cada paraula una punyada frontal amb el braç dret, una amb l’esquerre i un   altra amb el dret; sempre avançant els peus de la punyada que estem donant. Tornem a dansar lliurement per l’espai i tornem   a començar.  |   
VARIANTS  |    VARIANT 1: Es podria fer en lloc   de parelles, per trios. per grups de 4, 5... segons ens interesse. VARIANT 2: per als xiquets/es més   menuts, als canvis d’estructura musical, en lloc d’agafar-se de les mans i   rodar, se’ls demanarà simular que toquen el tambor.  |   
"Creo que se aprende practicando, tanto si se trata de aprender a bailar bailando, como aprender a vivir viviendo" Martha Graham